If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Поне според хартиените данни, на сайта на диджитал, 2.0 пак си върви по-добре от чипната 1.8 . При мене лично, без чип, много слаба идва като се натовари. Или поне на мен ми идва много слаба, а съм карал доста 2.0 и определено разликата не е малка.
Tакае според диджитал ускорението е 9,0 от 0-100 (предполагам че изчисляват ускорението с някаква програма и залагат скоростите да се превключват на 7000 примерно това означава че с 1,8 ще трябва да смениш при разгона от 0-100) след чипа но на практика поради премахването на прекъсвача(8000) скоростите на 1,8 стават със същата дължина като на 2,0 и смея да твърдя че ускорението след качествен чип на 1,8 е еднакво с това на 2,0 само дето чипнатата 1,8 върви по добре в ниските. а и по техни данни след чипа 1,8 трябва да е 158к.с. но това се доказва само на динотест, другото е само приказки.
А при сравнение на 2.0 и 1,8 сток без ремап 2,0 си навървява повече няма какво да се залъгваме.
Поне според хартиените данни, на сайта на диджитал, 2.0 пак си върви по-добре от чипната 1.8 . При мене лично, без чип, много слаба идва като се натовари. Или поне на мен ми идва много слаба, а съм карал доста 2.0 и определено разликата не е малка.
Tакае според диджитал ускорението е 9,0 от 0-100 (предполагам че изчисляват ускорението с някаква програма и залагат скоростите да се превключват на 7000 примерно това означава че с 1,8 ще трябва да смениш при разгона от 0-100) след чипа но на практика поради премахването на прекъсвача(8000) скоростите на 1,8 стават със същата дължина като на 2,0 и смея да твърдя че ускорението след качествен чип на 1,8 е еднакво с това на 2,0 само дето чипнатата 1,8 върви по добре в ниските. а и по техни данни след чипа 1,8 трябва да е 158к.с. но това се доказва само на динотест, другото е само приказки.
А при сравнение на 2.0 и 1,8 сток без ремап 2,0 си навървява повече няма какво да се залъгваме.
Да и аз това имах предвид, че вървенето на 2.0 сравнено с 1.8 е по-добро . Според мене реално тези 144 коня звучат малко несериозно и по-скоро върви като за по-малко. И добро сравнение с друг италиянски мотор е 1.8 130 коня на Фиат купе, което няма да се учудя да се развъта даже по-лесно. Иначе Петко си беше мерил колата на дино след чипа на диджитал и данните бяха с 1 кон разлика и 3 нютона примерно. Тоест могат да се приемат за верни.
Малко късно видях темата ,но мога да споделя впечатления от чипната 156 2.0,миналата седмица КГБ ми смени софтуера и разлика има наистина , сега се развърта от 2300 оборота ,даже на пета има по добро ускорение от ниските .Не съм тествал максимална скорост , предполагам ,че ще е малко повече защото прекъсвача е на 7800.Не е като чипнат турбо дизел,но си е по добре от сток 2.0.На първа къса мивки , и после ми идват сфетофарите и трябва да спирам (тва в кръга на шегата) Трябва с колегата Новачев да ги замерим някой ден , ама ми дай от стероида дето си сипваш,баси от 95 октана как го направи 105
колега осезаема ли е разликата с чипа щото аз отдавна се каня да е чипосвам а също и спортен филтър да и слагам но се чуда дали да е конус или реплейсмънт.колега krisol при теб как е .с какъв филтър си и има ли разлика между двата.мерси предварително за инфото
...начи....след чипосване, мощността се вдига яко, а разходът пада поне с 1 литър...но това при турбо дизелите...при безинките теоретично повече от 8-10 коня допълнителни не могат да се изсмучат, а и ефектът към намаляне на разхода не е така значителен...
толкова ми гори колега но това е разход 90%извънградско до 120км без настъпване иначе като настъпя си гори сериозно-твоята колко гори с такъв режим на каране-или при теб такъв режим липсва с 80лв бензин съм минал 390км извънградско
8/100 извънградско при спокойно каране е ОК
от предния ти пост останах с впечатление, че градско гориш толкова
и затова ми стана интересно Поздрави
хора не знам какво е това 8 при спокойно каране верно мойто мпс е 1.4 но 8-9 гори с магистрално каране 150-190 имам само конус нищо др не е сменяно .. за сега
чипа е около 300лв но в варна незнам каде могат да ти сложат.иначе другите колеги от варна са чипосани от колегите от софия KGB.те периодично идват в варна миналата седмица бяхя тук но уви не успях да е чипосам.мисля ще идват пак но незнам кога.пиши лично на KGB той ще ти каже ориентеровачно кога може да са тук.а някои ако знае кой чипосва в варна да свирка
то малко останаха колите без чип във Варна
цената е 300 лева и
ама трябва всичко по колата да ти е наред...за това ако имаш нещо за смяна по-добре преди това го оправи.
Пишете на Петко (KGB) човека е много точен и ще ви обясни...пък ако го поканите на плаж едва ли ще ви откаже
простата истина обаче е че при JTD стават чудеса след чипа...особено по-новите мотори
Напълно съгласна за ЖТД-то....моето го купих явно чипосано,защото няма как иначе да се обясни страхотното ускоряване,пушенето и най-вече вървежа на колата.
Човек който се занимава само с Алфи и кара само такива е сигурен че нещо е пипано...каза че вероятно е ровено из компютъра на колата и от там подава повече гориво което прави колата по-динамични и бърза.
В началото исках да намеря човек който да върне фабричните настройки,сега дори и не си помислям за това
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006 Born to make me happy
Comment